Vain mitattava ja hyvin suunniteltu sosiaalinen media tuo tuloksia. Me luomme strategian, suunnitelmat ja autamme mittamaan tulokset.


Sosiaali
nen media vaatii suunnitelmallisuutta ja suunnitelmallisen tekemisen alkuun pääset rakentamalla meidän kanssamme Somekäsikirjan. Käsikirja on sosiaalisen median strategian ja suunnitelman yhdistelmä ja avain menestyksekkäälle sometekemiselle  

Tarjoamme mm. seuraavia palveluita sosiaaliseen mediaan:

  • Somestrategia 
  • Somesuunnitelma 
  • Someylläpito 
  • Somekampanjat 
  • Somepäivystys 
  • Somekanavien visualisointi 
  • Sisällöntuotantopaketit 
  • Videotuotannot 
  • Graafisen suunnittelun palvelut 


Lataa myös ilmainen oppaamme suunnitelmallisesta sisällöntuotannosta:

LATAA ILMAINEN OPAS


SOMESTRATEGIA 

 

Somestrategia-tuotteemme on Somekäsikirja. Somekäsikirja on työkalu, jonka avulla sosiaalisen median tekemisestä tulee suunnitelmallista ja järkevää. Tavoitteet, mittarit, sidos- ja kohderyhmät, teemat sekä kanavat määritellään Tekir Kuhinan moderoimassa työpajassa, johon osallistuvat asiakkaan sekä Kuhinan konsultit. 

Työpajan tulosten pohjalta sekä oman näkemyksensä perusteella Tekir Kuhina kirjoittaa somekäsikirjan, jonka alustava rakenne on esitelty seuraavalla sivulla. 
 
Asiakkaan rooli: tarjota ennakkomateriaalit (strategiat), osallistua työpajoihin, pyytää tarvittavat korjaukset ja hyväksyä tulokset. 

Tekir Kuhinan rooli: valmistella ja moderoida työpajaa, tuottaa materiaalit, tehdä korjaukset ja lopullinen versio somekäsikirjasta.


Somekäsikirjan hinta on 8 900 € + alv 24 %
Sisältää työpajan sekä valmiin käsikirjan

Lue lisää Somekäsikirjasta

Somesuunnitelma

Jos Somekäsikirja tuntuu liian raskaalta projektilta teidän yrityksenne tarpeisiin, nappaa mukaan Kuhinan Suunnitelmallisesti someen -paketti. 

Tässä paketissa luomme teille 1-3 sosiaalisen median kanavaa ja graafisen ulkoasun tai päivitämme nykyiset kanavasi ajan tasalle sekä visuaalisesti että sisällöllisesti. 

Tekemisen tueksi saat myös kirjalliset vinkit ja ohjeet siitä, miten pääset sisällöntuotannossa alkuun ja mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota. 


Suunnitelmallisesti someen -paketin hinta on 3 500 € + alv 24%.

Someylläpito

Sosiaalinen media kiinnostaa, mutta resurssit uupuvat eikä ideoita sisältöön, mainontaan tai suunnitelmalliseen tekemiseen ole? Nappaa avuksi Kuhinan Someylläpito. 

  • Sisällöntuotannon 1-3 sosiaalisen median kanavaan. 
  • Kuukausitason raportointi, seuranta ja mittaus. 
  • Someläsnäolo eli keskusteluihin osallistuminen, käyttäjien sitouttaminen sekä somekriisivalmius. 
  • Sosiaalisen median mainonta erillisen, yhdessä määriteltävän budjetin mukaan. 

Someylläpidon hinta on 3 500 € /kk + alv 24%
Lisäksi suosittelemme Somekäsikirjaa (8 900 €) tai Suunnitelmallisesti someen -pakettia (3 500 €)

Somekampanjat

Meiltä saat avaimet käteen -palveluna kampanjan suunnitellun, toteutuksen, somemainonnan sekä raportin. 

Tarjoamme mm. hyvin optimoituja Facebook-kampanjoita sekä kustannustehokkaasti tavoittavaa tekemistä Instagram-mainoksilla. Viime aikoina olemme saaneet loistavia tuloksia aikaiseksi myös YouTube-videomainonnalla, joka toimii muuten erittäin hyvin myös vanhemmassa kohderyhmässä. 

Yrityspäättäjäkohderyhmään kannattaa kokeilla LinkedIn-kamppista, jonka kohdennusmahdollisuudet eivät taatusti lopu kesken. 
 

MITEN KAMPANJA RAKENNETAAN? 

  • Pyydä meidät kylään, varaa puhelinaika tai laita meille viestiä 
  • Laadimme toiveidesi pohjalta kampanjan, joka tavoittaa kuluttajan tai yrityspäättäjän vaikka heinäkuun helteissä. 
  • Saat luovan ehdotuksen ja kustannusarvion muutamassa päivässä. 

MITÄ KAMPANJAAN SISÄLTYY? 

  • Kampanjasuunnittelu 
  • Toteutus eli sisällöt, graafinen ilme tai vaikkapa video 
  • Raportointi kampanjan aikana viikoittain sekä sen jälkeen 
  • Ehdotus jatkotoimenpiteistä 

MITÄ SOMEKAMPANJA MAKSAA? 

Kesän somekampanjat saat meiltä alkaen 2 000 € + alv. Hintaan lisätään somemainonnan budjetti, joka määritellään yhdessä ennen kampanjan alkua ja mainosbudjettia voidaan optimoida jatkuvasti kampanjan aikana. 

SOMEKANAVIEN VISUALISOINTI  

Sosiaalisen median kanavat toimivat tänä päivänä yrityksen toisina kotisivuina. Potentiaalisen asiakkaan ensikosketus yritykseen tapahtuu yhä useammin juurikin somessa. On sanomattakin selvää, että verkkosivujen ulkoasuun ja selkeyteen kannattaa panostaa – sama pätee myös somekanaviin.  

Sommittelimme alla olevaan kuvaan someilmeen elementtejä. Kokonaisuuteen sisältyy ainakin profiilikuva, kansikuvat ja kuvapohjat.

190529 Kuhina someilmeen freesaus fb5


Someilmeen
freesaus hoituu hintaan 1 500 € + alv, kysy lisää: nea@kuhina.fi 

Sisällöntuotantopaketit

Blogiaihe olemassa, mutta tekijä puuttuu? Me tuotamme sinulle blogitekstit, laadukkaat kirjoitukset ja muun kirjallisen materiaalin nopeasti ja laadukkaasti. 

Kaipaatko somesisältöjä, mutta ideat uupuvat? Teemme sinulle Sosiaalisen median sisältöpankin, joka pitää sisällään sovitun määrän sisältöjä, visuaaliset materiaalit sekä jämäkät copytekstit. 

Sisällöntuotantovinkkejä voi ammentaa Hyvän sisällön oppaasta, jonka voi ladata täältä:

 

LATAA ILMAINEN OPAS


Lue myös sisältöön liittyviä kirjoituksiamme:

Kenenkään ei tarvitse kiduttaa itseään huonolla sisällöllä

9 vinkkiä oikeasti hyvän sisällön ideointiin

Sisällön 5 kuolemansyntiä

Videotuotannot

Minkä mittainen sosiaalisen median videon pitäisi olla? Miksi puhuva pää ei toimi? Miten pääsen videotekemisessä alkuun? Kauttamme saat laadukkaat videototeutukset lyhyistä mainosvideoista sosiaalisen median videosisältöihin sekä tapahtumastriimaukseen.

 

Referenssejämme videotuotannosta:

Graafisen suunnittelun palvelut

Vetääkö henkilöstölehtesi viimeisiään? Eikö logo miellytä? Haluaisitko räjäyttää sosiaalisen median ulkoasun uudelle vuosikymmenelle? Ei hätää, me toteutamme kaikki graafisen suunnittelun tarpeesi asiakaslehdistä somegrafiikkatoteutuksiin, animaatioihin sekä infograafeihin. 

 

REFERENSSEJÄMME GRAAFISESTA SUUNNITTELUSTA:

 

  • Tekir Kuhina toteutti Destialle analyysin yhtiön sosiaalisen median kanavista. Analyysin tuloksena saimme arvokasta näkemystä kunkin kanavan osalta eri kohderyhmät huomioiden. Analyysin tulokset olivat konkreettisia, ja kertoivat selkeästi mitkä ovat vahvuutemme kussakin käytössämme olevassa sosiaalisen median kanavassa, sekä kehittämisen painopisteet. Ulkopuolisen tahon analyysi lavensi kokonaisnäkemystämme viestinnästämme sosiaalisen median kanavissa, ja antoi eväät sujuvaan kehittämiseen.

    JOHANNA OTRANEN
    Viestintäpäällikkö Destia


Lue lisää suunnitelmallisesta sometekemisestä:

Kysy lisää!
Ota yhteyttä