Lataa Hyvän sisällön opas

Olet todennäköisesti törmännyt tilanteeseen, jossa kukaan ei oikeastaan ole kiinnostunut sisällöistäsi. Yrityksesi Facebook-päivitykset keräävät tykkäyksiä lähinnä työntekijöiltä ja sukulaisilta, Linkedin-profiilissa kommentteja tulee vastaan tasan nolla ja onhan se nyt kumma, kun ei firman blogiakaan kukaan lue.

Hätä on muuten saman näköinen kaikilla muillakin firmoilla. Vain harva yritys on ottanut sisältöasiat tosissaan eikä yhden bloggauksen tekeminen kerran vuodessa tee kenestäkään kuningasta. Miten sitten rakennetaan sisältöä, joka ei olisi niin heikkotasoista ja kiinnostaisi edes joitakin? Ja miten saadaan työyhteisö mukaan yhteisiin sisältötalkoisiin?

Me laadimme sinulle ilmaisen oppaan, jonka avulla pääset nopeasti kärryille timanttisen sisällön tekemisestä. Oppaasta löydät muun muassa seuraavat teemat:

  • Miten rakennan sujuvan sisällön­tuotanto­prosessin?
  • Hyvän sisällön kuusi vinkkiä
  • Miten opin ajattelemaan kuin asiakkaani?

Kyllä kiitos, haluan oppaan!

Syötä sähköpostiosoitteesi alla olevaan kenttään ja pääset saman tien lukemaan Hyvän sisällön opasta.

mikä on tekir kuhina?

Olemme markkinointi­viestintä­toimisto, joka tekee rohkealla otteella mitattavaa markki­nointia – tulokset näet viivan alla. Me ideoimme ja toteutamme sisällöt, sosiaalisen median ratkaisut, vaikuttaja­markkinoinnin kampanjat sekä maksetun mainonnan. Valmennamme myös tiimisi huippuiskuun tulevaisuuden digimaailmaa varten.

Takaamme, että meidän kanssa on helppoa ja mukavaa tehdä hommia.

Lisää infoa meistä löydät 
verkko­sivuiltamme.